Annons:
Etikettfotoutrustningkikare
Läst 3539 ggr
[Doglovers]
12/26/11, 12:12 AM

Gömsle

Mitt gömsle jag satte upp för att fota fåglarna i min trädgård har blåst åt pipan. Kom hem för sent för att ta hand om det och nu stormar det så det finns ingen chans att komma ut se över hur det ser ut. Men det ligger ner tror jagGråter

Får väl gå ut och ta hand om förödelsen i morgon.

Annons:
HellviHumle
12/26/11, 9:31 AM
#1

Hur har det gått?

HH

[Doglovers]
12/26/11, 9:49 AM
#2

Jösses…! Nu måste jag göra reklam här för Ameristep Doghouse. När jag till slut vågade mej ut i stormen så hängde den och fladdrade i ett rep. Lyckades få loss den och släpade in den. I morse satte jag upp det i garaget och kikade på skadorna.  Sidorna hade åkt upp eftersom jag alltid har öppet en pytteliten glipa på två sidor så det luftar lite. Men alla dragkedjor var hela.

INTE EN SKRÅMAFörvånad

Stängerna låg kvar på backen och var hela. Det ända som hänt är att jag förlorat 4 tältpinnarFörvånad

Värt varenda krona kan jag intyga. Klara den det här testet klarar den nog alltSkrattande

HellviHumle
12/26/11, 10:26 AM
#3

Fantastiskt!

HH

Martin
12/26/11, 9:03 PM
#4

Kanon. Har varit intresserad av att sådant sedan innan, men då vet man att det verkar hålla måttet dessutom. Får lägga till på önskelistan.

mvh Martin

[Doglovers]
12/26/11, 9:20 PM
#5

Japp. Klarar det den här stormen som var här i natt, så klarar den det mesta. Jag trodde faktiskt att dragkedjan gått sönder eftersom den var helt öppen, men ickeSkrattande

Det var Uffe som rekomenderade dett gömsle och jag är honom evigt tacksam för detSkrattande Lätt att bära med sej, lätt att få upp och lätt att ta ner igen.

Så det kan absolut vara värt att sätta på önskelistan.

uffelarsen
12/26/11, 11:59 PM
#6

Ha ha !Skrattande Jag har faktiskt provat något liknande och med samma resultat så kvaliten kan jag inte heller klaga på, nu har jag lagt fingrarna på ett KWIK pås gömsle och endast testat det i köket och är evigt tacksam för att ingen såg migSkrattande men oj vad det verkar lovande!!,

det är litet som en liten kudde men så stort så att jag kan gömma mig med en stor stol + tripod + kamera, endast 20 cm av ena tripod benet sticker fram så jag ser framemot att testa det på ett mer lyckat ställe än mitt kök.

Annons:
[Doglovers]
12/27/11, 7:38 AM
#7

Uffe, kan ingen ta en bild när du gömt dej på köks golvet. Så där i Reklam syfte så att säga ;0}

uffelarsen
12/27/11, 3:55 PM
#8

Ehhh visst är jag den typen som gärna bjuder på mig men även jag har gränserSkämsSkrattande Jag var ju helt enkelt tvungen att kolla så att det passade mina grejjor, men som "kökskamo" var det nog värdelöst, jag får fundera ut en variant med kastruller o liknandeSkrattande

Upp till toppen
Annons: