Annons:
Etikettobservationer
Läst 2459 ggr
uffelarsen
12/7/11, 10:59 AM

Frukosten är serverad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varje gång min fru gnäller på stöket så plockar jag bort mina kameragrejjor för husfriden skullSkrattande och nästan varje gång jag har varit en lydig man så nog tusan dyker något fotograferbart upp. jag hann precis trycka av ett par bilder innan den såg mig och stack i väg.

Annons:
uffelarsen
12/7/11, 11:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vill du ha en bit?

TinaNordberg
12/7/11, 3:21 PM
#2

Grattis till de bilderna. På andra bilden har du tom ögonkontakt, härligt med sådana ögonblicksbilder.

Hos oss är det tvärt om det är jag som är fotonörden. Har faktiskt fått min man att acceptera att kameran  alltid ska vara tillgänglig :)

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Martin
12/10/11, 8:19 PM
#3

Härliga bilder på sparvhöken, och den på cykeln i andra tråden är ju inte dålig heller!

Talgoxe eller blåmes som blev offret?

mvh Martin

uffelarsen
12/10/11, 9:08 PM
#4

#2,3 Tackar, den tar vad som finns vid bordet och i detta fallet hann jag inte med att se vad det var för den tog bytet och drog iväg. Den har bra koll på mig för så fort jag närmar mig fönstret med min kamera så sticker denSkrattande jag har provat att gå ut bakvägen men det funkar inte heller , det är en liten slug filur! 

Tina, Jag delar tyvärr inte mitt fotointresse med min fru , så hon tycker mest att mina grejjor är överallt , men det får hon stå ut med , jag har stått ut med henne i 33årSkrattande och detta är en av mina få laster,

Martin
12/10/11, 10:37 PM
#5

Jag tänkte mest man såg lite gulgröna vingkanter och stjärten som ser genomlyst ut ser väl också ut att vara åt det hållet, och det är väl en vanlig småfågel inpå knuten.

mvh Martin

Monky
12/12/11, 11:52 AM
#6

Ser ut som det skulle kunna vara en grönfink som satte livet till. Snygga bilder.

Glad

Annons:
uffelarsen
12/12/11, 12:51 PM
#7

Jag har en del grönfinkar hos mig så det är möjligt, kul du gillade bilderna.Glad

[Doglovers]
12/12/11, 9:29 PM
#8

Mmm, snygga som alltid. Att du alltid är på rätt plats vid rätt tillfälleFlört

uffelarsen
12/13/11, 3:47 PM
#9

 #8 Tackar!  Skrattande Det gäller bara att vara överallt samtidigt , ungefär som en vanlig dag med familjen.Skrattande

[Doglovers]
12/13/11, 4:07 PM
#10

Instämmer…nästan…Obestämd

isa
12/20/11, 4:29 PM
#11

Härliga bilder!!!!

Upp till toppen
Annons: