Annons:
Etikettobservationer
Läst 3839 ggr
Martin
12/31/10, 3:23 PM

Kungsfiskare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kungsfiskare (och häger) från Malmö idag, nyårsafton. Ett bra avslut på året även om jag hoppas på bättre bilder än den här framöver.

Bör förstoras för att man skall se den överhuvudtaget :o)

mvh Martin

Annons:
TinaNordberg
12/31/10, 4:31 PM
#1

Grattis verkligen en fin avslutning på det här fågelåret. Jag ser dem båda klart o tydligt, om än inte i ögonen.

Den gången kungsfiskaren visade sig för mig var kameran hemma.GråterDå var den lille rackare så nära att även min enkla cannon hade fångat den.

Gubben o jag såg inga rariteter i dag, men alla de vanliga som brukar gästa oss.

Du rapporterar väl till Artportalen.

www.artportalen.se

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Martin
12/31/10, 6:45 PM
#2

#1 Är inte medlem där… vet inte om man måste bli godkänd av någon eller om vem som helst kan registrera sig där?

mvh Martin

TinaNordberg
12/31/10, 6:54 PM
#3

Det är öppet för alla som vill registrera sig.

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Taxelina
1/2/11, 6:46 PM
#4

Oj, grattis till fyndet. Den sitter som en liten färgklick bland allt det grå. Hägern ser lite frusen ut.

Jag var ute i förrgår och tittade lite, men hittade varken kungsfiskaren eller strömstaren. Men dom finns där någonstans.

MonisN
1/4/11, 3:48 PM
#5

#2 Alla kan regga sig, men det är en sida under all kritik. Har aldrig sett en så svårnavigerad sajt. Synd, för där finns mycket intressant att få reda på.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


TinaNordberg
1/4/11, 5:35 PM
#6

Håller med dig, sidan är i krångligaste laget, tyvärr. Det är bara att öva på.

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Annons:
MonisN
1/4/11, 8:31 PM
#7

Förlåt martin att jag inte kommenterade din fina och intressanta bild, men du vet ju att jag sett den i ett annat forumFlört Ju mer jag tittar på bilden ju mer intressant blir den eftersom det är två speciella arter i samma bild. Du hade en väldig flax att få med båda.

#6 Jag försökte hitta hur man skulle rapportera och lägga in en bild, men jag gav uppGråter

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


TinaNordberg
1/4/11, 11:01 PM
#8

Här kan ni få hjälp med hur man kommer underfund med artportalen

http://sv.wikibooks.org/wiki/Användarmanual_för_Rapportsystemet_för_fåglar

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Upp till toppen
Annons: