Annons:
Etikettobservationer
Läst 3417 ggr
uffelarsen
2/25/11, 7:36 PM

Länge sedan jag fotade någon "bevingad"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte varit ute och fotat någon fågel på länge, då bestämde jag mig för att ta ett par timmar för att se om jag hittade något avbildningsbartGlad Ingenting fanns och jag bestämde mig för att åka hem igen men när jag var på väg hem fick jag syn på denna vackra fågeln , ljuset var inte så bra men med en liten höjnig på Iso så blev det ändå ganska bra.

Annons:
uffelarsen
2/25/11, 7:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och bild2

Eldochis
2/25/11, 9:44 PM
#2

Vilken trevlig "promenadvråk"!  Glad Dessutom känns vädret tydligt genom dina bilder, lite ruggigt och snålt. Vad bra att du gav dig ut!

uffelarsen
2/26/11, 12:48 AM
#3

Tackar ! Kallt,blåsigt och lite snö ,inte direkt ett väder jag brukar att gå ut och fotografera i men som ändå blev ok, jag föredrar +20-+30 grader med solsken och lite vindSkrattande.

Eldochis
2/26/11, 10:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3:  +30 grader!?  Skrattande Ja då föredrar jag att fotografera i den här vinkeln!

uffelarsen
2/26/11, 10:42 AM
#5

SkrattandeMMMmmmmmmmmums!  inte dumt alls, Nu längtar jag ännu mer till sommaren.

TinaNordberg
2/26/11, 2:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Det blev ju bra, mycket trevligt, bestämda steg mot våren.

 På tal om temperaturer, så är det ju iaf över nolltrecket nu.

Snart är vi där, då äppelträden blommar.

Tina Nordberg Medarbetare Fågelskådning

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Annons:
uffelarsen
2/26/11, 3:13 PM
#7

Nu fixar jag snart inte detta längreSkrattande Min fru stack till Kanarieöarna och här sitter jag kvar med mina barn och fryser och så strör ni salt i mina sår.Flört

TinaNordberg
2/26/11, 5:38 PM
#8

Cool

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

[Doglovers]
2/26/11, 6:39 PM
#9

Härliga bilder som vanligt. Fåglarna verkar dras till dej och din kameraSkrattande

 Fy, fick du inte följa med !!!Förvånad

uffelarsen
2/26/11, 7:23 PM
#10

Nej tyvärr, det har hänt en massa skit som har kostat en hel del pengar så det blev en prioriterings fråga, Frun var den som behövde komma iväg mest, så i väg for hon Glad visst skulle det varit skönt att komma iväg men man kan inte få allt här i livet .

[Doglovers]
2/26/11, 8:45 PM
#11

#10 Att få fota fåglar är också en berikning, eller hur…Flört

uffelarsen
2/27/11, 11:50 AM
#12

#11 Absolut, När jag går ut för att fota då tänker jag inte på något annat, så då är allt bara "gött"Skrattande

Upp till toppen
Annons: