Etikett: fågelskydd
Läst 2465 ggr
2012-04-15 11:36
0
Stork (extremt dålig bild)
2012-04-15 13:35
0
Men…. vad kul. Vart om jag får fråga. Dom kommer tydligen mer och mer.
Här hade vi en i kohagen ett tag förra året. Jag ska hålla utkik efter den i år också. Närke.
2012-04-15 14:29
0
Glömde jag skriva. Vombsjön, Furu mosse (tror jag den delen av naturreservatet jag var i heter). Man får inte gå på mossarna men där går en bilväg genom fälten ut till fågeltorn, från ett av dem i höjd med fågeltorn är bilden tagen. paret har hållt till där i ca två veckor, men en bit därifrån har Storkprojektet sina hägn och hannen var dit och landade vid ett av de boen för ett par dagar sedan, så vi får väl se om de väljer att häcka vilt eller i hägnen.
mvh Martin
2012-04-15 15:06
0
Man får hålla tummarna att dom vill hålla sej ute i det vilda.
2021-04-07 13:15
0
Vidare storkdiskussion i nedanstående tråd.
Fågelskådning i fokus riktar sig till dig som älskar naturen och fågelskådning. Det spelar ingen roll om du är proffs, amatör eller bara allmänt intresserad utav fåglar, alla är välkomna. På sajten hjälps vi åt med att svara på frågor och funderingar, följa fåglarnas liv under och efter häckningsperioder hela året om. Vi delar med oss utav kunskap, arrangerar tävlingar samt försöker ha en samlad plats för samtliga ornitologiska föreningars arrangemang och nyheter. Välkommen in till oss!
Inlägget är låst för nya kommentarer