00. NYHETER

Fågelskådning i Fokus på Facebook

2010-12-31 20:47 #0 av: MartinO

Nu finns Fågelskådning i Fokus som grupp på Facebook.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Anmäl
2011-01-31 20:45 #1 av: Eldochis

Ok, tack Martin, jag ska kolla in gruppen på FB.

Anmäl
2011-01-31 20:49 #2 av: MartinO

Jag hoppas att så många som möjligt ansluter sig. Det är en bra reklampelare för sajten om vi får aktivitet.

Sajtvärd för Foto

Anmäl
2011-02-22 08:59 #3 av: Martin

Jag är ju själv inte med där men det borde vara ett bra forum kan jag tycka att snappa upp och fånga upp fler likasinnade.

mvh Martin
Medarbetare på Djurfoto.IFokus.se

Anmäl
2011-02-22 12:01 #4 av: Eldochis

Åh gäss Rynkar på näsan, två medlemmar.... Vore förstås kul om vi kunde flytta över diskussionerna till ett forum som inte är så fruktansvärt segt som ifokus. Jag tycker det är småtrevliga diskussioner här, men uppladdningen är stenålders.

Anmäl
2011-02-22 21:08 #5 av: MartinO

Ifokus har helt klart sina brister och vi hoppas det blir bättre i framtiden, så vi värdar kan forma sidan mer efter eget önskemål.

Facebook ser jag mer som ett komplement, men framför allt som en annonspelare till fågelskådning i fokus.

Fågelskådning i fokus mål är att samla fågelintresserade till ett fritt forum och samtidigt sätta press på SOF och deras lokala föreningar att i sin tur skapa användarvänliga och intressanta forum för att totalt öka fågelintresset för allmänheten.

Sajtvärd för Foto

Anmäl
2011-05-07 09:59 #6 av: Salmela

Hej

Jag heter Minna Salmela och varit medarbetare här på fågelskådningen första gången när den kom. Jag slutade sen här på i fokus men nu är jag tillbaka igen eftersom jag saknade hit. För hette jag misa men nu heter jag Salmela och ni förstår varför. Jag är bårde svensk och finsk eftersom jag har tvillingbedborgarskap alltså är jag svergefinne.

Min fågel intresse började för ca 13 år sedan och nu när jag 23 år och gillar fortfarande. Hemma är jag nu 23 fågelböcker (svenska och finska) och det blir mer. Jag är även medlem i SOF och har varit medlem i 4 år. Min favorit fågel är Skata eftersom det är så roligt att se på och dom är vackra.

Anmäl
2011-05-16 21:14 #7 av: uffelarsen

Hej Minna!

Välkommen tillbaka.

Glad

Anmäl
2011-11-12 11:01 #8 av: TinaNordberg

Samma från mig, välkommen tillbaka!

Tina Nordberg medarbetare:

Fågelskådning i fokus

Svamp i fokus

Anmäl
2012-02-20 12:52 #9 av: SannaHolmgren

Jag hittade sidan på fb av en slump när jag sökte på fågelskådning, har ju sett denna tråd här men inte reflekterat över det innan. Så nu har gruppen 3 medlemmar. Cool

Anmäl
2013-02-03 03:56 #10 av: Caaassiiie

Om gruppen fortfarande är aktiv så klickade jag mig in.
Om inget annat kan den kanske bli aktiv igen! :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.